Nekas tā nerada vēlmi ātrāk iziet no veikala, kā pārdevēja jautājums ''Kā varu jums palīdzēt''
Atslegas vārdi: Mīlestība34035, Dzīve38631, Attiecības38723
Dzēsts profils
19. dec 2010. 09:40Kā nu kuram cilvekam un kā kurā veikalā. Pie mums , veikalā cenšamies , kā Ingrīda teica- sajust, kad cilvēks ir apjucis piedāvājumā, bet kad- vēlas pats atrast vajadzīgo. Ne vienmēr sanāk, teikšu kā ir. Bet - mūsu pircēji ir tik jauki un mīļi, ka nekad nav sanākušas domstarpības vai kāds demonstratīvi būtu izgājis no veikala - jūs man uzbāžaties ar palīdzību, es eju prom. Salonā, darbā ar klientēm individuāli- tur ir savādāk. Kā reiz - tas personīgais kontakts un saruna ir galvenais .
Dzēsts profils
19. dec 2010. 06:39Ņem droši ceturto gabaliņu, mūsu mājās neviens neskaita.
Alla T. 18. dec 2010. 22:40visi šeit izteica savas domas kā pircēji,bet neviens nav bijis pārdevējas amatā.
veikala vadība tieši uzstāj ar savu prasību ,lai pārdevēja tā jautā
Dzēsts profils
18. dec 2010. 22:14Nesaprotu....tā ir kāda slēptā reklāma....apaļīgām dāmām uz 1.50....varbūt skaistum konkurss.....
savsem k. 18. dec 2010. 21:06Nē , ja vajag ko nopirkt - tas pārdevēja jautājums nāk pašā laikā .
Jānis K. 18. dec 2010. 21:03Jūs palīdzēsat tad, kad neiegrūdīsat sūdus man.
Sara A. 18. dec 2010. 20:52Atveriet durvis,pati iziešu !
Ingrida X. 18. dec 2010. 20:27Sava taisnība zigmaram sulbergam; sava- Arvilam Sprogim.
Bet..ir veikali, kuros vnk atturos ieiet, jo..būs tūlīt klāt..ar iestudētu smaidu un- atbildi..ne pēc būtības.
Ok. Varētu nosaukt vietas, kur ar tevi komunicē ne kā ar potenciālo naudas atdevēju, bet- kā ar cilvēku. Bet- negribu iebraukt tik dziļi. Jo- varu kādu arī aizmirst un- ne jau visur esmu bijusi, ne tuvu.
Dzēsts profils
18. dec 2010. 20:25pilnīgi noteikti , sevišķi tirgū . ja es ko būšu izvēlējusies , tad pati viņu paaicināšu.
bet tas varbūt ir labāk , nekā tad , ja pārdevēja runā par privātām lietām ar draudzeni vai kolēģi un potenciālajam pircējam nepievērš nekādu uzmanību.
Arvils S. 18. dec 2010. 20:20nu protams ,kad pardevejas palidziba ir nepieciesama.Butiski loti savrigu sadzives lietu iegadei.Piemeram prezervativi ar usinam.vai nu kadas jiptites.Domaju,kuras rada totalo plutku,ar specefektiem.mans viedoklis,ja es par kaut ko maksaju naudu,ne jau par tuksu salmu kulsanu.
Dzēsts profils
18. dec 2010. 20:16nu ne vienmēr tā ir!!!!-dažos veikalos pārdevējas vispār nemāk lāga pat atbildēt uz jautājumu 'jo pietrūkst kompetences lai atbildētu-dažreiz tur aiz letes būtu jāstāv zinošam vecim nevis izkrāsotai cacai.
Ingrida X. 18. dec 2010. 20:12Pārdevējai..........jāsajūt!!!!!!!!
Kad vēlies viņas palīdzību, kad..vēl ar saviem + un - :))
Ir, ir ļoti daudz iekšēji gudru (ētisku) pārdevēju; ir..tikai piedāvāšanas, palīdzēšanas gudrības sasmēlušās, bez..iekš. izpratnes par to, kas ir- palīdzēt.
Dzēsts profils
18. dec 2010. 20:09Es gan priecājos, ka man pienāk klāt un piedāvā palīdzību! :) Ja palīdzība nav vajadzīga, tad arī tā pasaku.
Dzēsts profils
18. dec 2010. 20:08Cik Tev zems kultūras līmenis? Pārdevēja grib Tev palīdzēt,bet Tev paliek kauns,jābēg...
Dzēsts profils
18. dec 2010. 20:08govs ari afrika bus govs
Dzēsts profils
18. dec 2010. 20:07iepuut man pakaljaa, jau visus faktus mineeju ...
Ingrida X. 18. dec 2010. 20:06Te nu Tev vienreiz piekrītu!!!!!!!!!
Vislabāk jūtos tur, kur neuzmācas; vajadzēs- pajautāšu..
aigars z. 18. dec 2010. 20:05Dažreiz jā, bet ir arī bijusi vajadzīga pārdevēja palīdzīgā roka...